آوای وشتــــــــــــــــــــــــــــان

سید محمد حسین دریاباری هستم، روزنامه نگار ، نویسنده و مدیرمسئول نشریه گو یه در استان قم .تلفن تماس 09127625987 کانال تلگرام https://t.me/daryabary1339

آوای وشتــــــــــــــــــــــــــــان

سید محمد حسین دریاباری هستم، روزنامه نگار ، نویسنده و مدیرمسئول نشریه گو یه در استان قم .تلفن تماس 09127625987 کانال تلگرام https://t.me/daryabary1339

گویه اجاره ای نیست

گویه اجاره ای نیست

در پاسخ به درج مطلبی پیرامون تغییر و تحول در نشریه گویه ،مدیر مسوول این نشریه طی پاسخی اعلام کرد :

بدینوسیله به استحضار می رساند مورخ 2/7/83 مطلبی در ستون نیمه خصوصی آن نشریه انتشار یافت که بر خود لازم می دانم جهت صیانت از حیثیت حرفه ای خود و سایر همکاران در برابر اتهامات وارده بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات نکاتی را به جناب عالی جهت چاپ در همان ستون گوشزد کنم که به عنوان تکذیبیه بخشی از آن خبر چاپ نمایید.

در خبر منتشره آمده دو هفته نامه گویه در مواضع و دیدگاه ها افراط گر بود . لازم می دانم به اطلاع برسانم نشریه گویه 62 شماره انتشار یافته که این جانب بر آن نظارت کامل داشته و هیچ مساله خاصی که منجر به تذکر قانونی از سوی مراجع قضایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد ،مشاهده نگردیده است و این نشریه به زعم حتی تند روان از هر دو جناح ،معتدل ترین نشریه اصلاح طلب در قم بوده است .

در همان خبر آمده که این نشریه همسو با تبلیغات دشمنان بوده،سوال اساسی این جانب از جنابعالی آن است که اطلاع رسانی صحیح همراه با تعریف و تمجید از نهادهای انقلابی ،حوزه های علمیه و مبانی انقلاب اسلامی در حدی که شایسته عملکرد آنان بوده همسویی با تبلیغات دشمن است؟

در همان خبرآورده اید و لابد به تایید حضرتعالی هم رسیده است که نشریه گویه از دست افراط گرایان خارج شد ،مطمئن باشید وقتی که مطالب و آنچه که در نشریه نوشته شد افراط و افراط گری محسوب نمی شود پس چگونه می توان نویسندگان و گرد آورندگان همان مطلب را که عملکرد آنان شفاف و مشخص است افراط گرمحسوب کرد ؟تنها این بخش از خبر که تغییراتی در نشریه پدید آمده است منطبق با واقعیت است.هیچ گونه کدورتی بین ما و همکارران مطبوعاتی وجود نداشته و ندارد و همکاری ما با آنان نیز همچون سابق ادامه خواهد یافت.

نکته دیگر آن که اگر با انتشار چنین اخبار کذب و چند پهلو در صدد اثبات این نکته هستید که نشریه اجاره ای بوده یا واگذار شده بود و یا منتظر برخورد قضایی پس از انتشار این مطلب کذب هستید . چنین نبوده و نخواهد بود و این جانب به طور مستمر در 62 شماره منتشره گویه هم نظارت داشته و هم سر مقاله های بسیاری از آن را به نگارش در آورده ام . در حالی که تا کنون سر مقاله هایچندانی از مدیران مسوول سایر نشریات ندیده ایم .

این نشریه هیچ تعلقی به حزب یا گروه نداشته و نخواهد داشت . شیوه آن اطلاع رسانی و پوشش  اخبار منصفانه و تحلیل های بی طرفانه بوده و خواهد بود

چاپ شده در نشریه 19 دی  شماره 328 

این نامه زمانی توسط مدیر مسوول گویه به نشریه 19 دی داده شد که در شماره ی326 اقدام به توهین و افترا به دست اندرکاران گویه نموده اند این متن توسط نشریه 19 دی بر اساس قانون مطبوعات چاپ شده است .

گفتنی است نامه مزبور در هفته نامه پیام قمشماره 240 مورخ 9 مهر ماه 1383  تحت عنوان مدیران مسوول نشریات استان کجایند چاپ شده است

              

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد